tirsdag, juli 07, 2009

De neste dagene...

Hallo! Det er en stund siden jeg har blogget nå, jeg vet det. I går var nettet nede en stund, og jeg var ikke så mye hjemme. Så til trøst skal dere få litt (uinteressante) bilder! Enjoy.







De neste dagene er det dette som skjer...

Onsdag - Gibraltar (shopping? litt?)
Torsdag - Estepona (shopping)
Fredag - Marked i Sabenillas
I går var vi på ett svært kjøpesenter som heter Carefour. Det er vel en kjede-greie, så er 3 sånne sentre i nærheten av oss. Jeg var gal i går, jeg. Brukte omtrent 100 euro... Men jeg er fornøyd! Kommer bilder av det jeg kjøpte hvis noen er interessert?
Nå skal jeg snart på stranden. Bassenget åpner ikke før tolv (rart, ja). Det har jo aldri vært sånn før!
Menokei, hadebra! Ha en fin dag.

2 kommentarer:

  1. Jeg vil se hva du kjøpte ! :D

    SvarSlett
  2. Kjempe fine bilder! :D JEG vil se bilder av det du kjøpte :D

    SvarSlett