fredag, juli 03, 2009

Feeling pretty

Hallo!
Idag føler jeg meg sånn skikkelig trøtt og ekkel, så trøtt og ekkel at jeg måtte ta bilde av det for å få det skikkelig frem. Nice!


Jeg har ikke blogget så bra idag, sorry. Grunnen er vel bare at jeg ikke har hatt noe interessant å blogge om. Jeg er fremdeles braceface, ja. Takk som spurte!


Så nå tenkte jeg å beklage på forskudd at det ikke blir så mye blogging de to neste dagene!


I morgen kan det hende at det kommer ett innlegg på formiddagen. I 4-5 tiden skal jeg til byen og treffe Kiri. Vi skal se Istid 3, fordi Istid er ekstremt tøft!

Etter det kommer vi hjem hit, og hun skal sove her til lørdag.


På lørdag må jeg sikkert stå opp ganske tidlig, for å få pakket tannbørste, sminke og ja - ting jeg bruker helt til lørdag morgen. Så, i 12-tiden på lørdag drar vi til Flesland, og drar til nydelige Spania. Vi er ikke fremme med leiligheten før i 11-tiden på kvelden.


Når vi er kommet frem, lover jeg at jeg skal sjekke internett først - kryss fingrene for at det funker! Derifra er det to muligheter.

1. Vi har internett i leiligheten = jeg blogger hver dag, kanskje flere ganger om dagen.

2. Vi har ikke internett i leiligheten = jeg må besøke enten onkel eller internettkafé for å blogge. Noen innlegg i uken.


Sånn, da håper jeg du er fornøyd med min lille "ikkebloggesåveldigmyeforklaring", så snakkes vi i morgen formiddag!
Edit: Jeg sitter å redigerer en video nå, så kan hende den kommer i kveld.


God natt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar