søndag, juli 26, 2009

Jeg gir opp

Jeg syns ikke det er gøy å blogge lenger, jeg... Så jeg vurderer virkelig å ta en pause, uvisst om jeg kommer tilbake. Det som er, er at jeg vil vite hvor mange lesere jeg har. Her på blogspot er det ikke statistikk og sånn, skjønner du. Så hvis alle som leser dette innlegget kommenterer? Vær så snill?

Også, hvis jeg bare får sånn en halv kommentar så tar jeg pause. Jeg blogger ikke for min egen del, jeg vil jo bli en stor blogger, men det ser ikke ut til å funke. Jeg er ikke flink til å skrive, og det bør jo gjerne en god blogger være.


Så da er det bare å starte og kommentere - så får man se hva som skjer :)

5 kommentarer:

  1. IKKE TA PAUSE D: Ikke svikt meg sånn som det, du vet jo at jeg leser. Og det er det mange andre som gjør også D: Det skal ikke være lett å bli en god blogger. D:

    SvarSlett
  2. Ikke slutt! :D Jeg leser egentlig, men siden du er på blogspot er det vanskligere for meg å se når du har lagt ut nye innlegg så jeg er ofte sein med å lese det. Og av og til glemmer jeg å lese, men jeg skal bli flinkere! såå, ikke slutt!

    SvarSlett
  3. whoat, ikke ta pause ikke slutt!!!! :(

    SvarSlett