onsdag, juli 08, 2009

Noen stikkord...

... Fra det sosiale livet - med spanjoler.
Sloss - mot stress, visstnok.
Busker
Volleyball
Strand
Sko
Kanarifugl

Okei, du tar poenget. Spanjoler er spanjoler.

Idag har vi altså vært i Casares. Vi kom hjem i 4-tiden, og da bare slappet jeg av (noe jeg egentlig gjør hele tiden her) før vi gikk til bassenget klokken 5. I 6-tiden gikk vi ned på stranden. Der var vi leeeenge. Når vi skulle gå derfra ble vi stoppet av noen vi "kjenner" sååå godt, og de ville at vi skulle sloss med isoporsverd.. Øh, ja. Så spilte vi volleyball med de en stund, før vi gikk for å spise middag.

Og nå er jeg her - kjempetrøtt. I morgen tidlig drar vi til Gibraltar. Jeg gleder meg! (shoppeeee).

GOD NATT.

2 kommentarer:

  1. Åh, det høres deilig ut! :D

    Sunniva, jeg vet dette kanskje høres litt rart ut, men hvis du finner en fin Uro, kunne du tenke deg å kjøpe den til meg? Jeg gir selvfølgelig penger tilbake hvis det er noe problem.:) Jeg samler, vettu x]

    SvarSlett
  2. Håper du koser deg i Spania, hvor mangen grader er det der? :D

    SvarSlett