tirsdag, juni 30, 2009

17 again again

Heidu!

Idag følte jeg meg ganske død når jeg våknet. Er ikke så lett når man sover i 12-13 timer, vettu. Halv fire dro jeg til byn, der jeg kjøpte et par sko. Ikke fordi de var så utrolig pene, men fordi det er hull gjennom de fleste parene jeg har. Jauda.



Etter det gikk jeg bort til kinoen med søsteren min, traff pappa og så gikk vi og så 17 again. Jeg har sett den før, men siden det var bare jeg som ville se Hangover, og Maia bare er 11, så ble det den. Jeg må bare stille ett spørsmål - hvorfor syns folk at Zac Efron er så kjekk? B to the abyface! Men så er det bare min mening..


Etter filmen gikk vi til Dolly på Torgalmenningen. Jeg kom hjem med åttetoget, og da traff jeg Camilla på vei hjem. Sååå.. (jeg føler at dette er veldig kjedelig å lese om..) .. Gikk jeg hjem og satt med ned omtrent her jeg sitter. Yessada, det var den dagen.


Hva har du gjort idaaag?

3 kommentarer:

  1. Haha, jeg synes vi hadde en utrolig morsom samtale på veien hjem!
    Vi er kule 8)

    SvarSlett