tirsdag, juni 30, 2009

I'm ready to take of! .. Nesten

Nå har jeg begynt å pakke til Spania. Jeg er ikke halvferdig en gang, så det tar tid. Jeg har nemlig en slags sykdom - jeg pakker for ett år hvis jeg skal være borte i 3 uker. Det er et problem.

Ellers, så må jeg få lov til å klage litt på kommenteringen. Jeg har fått 1 kommentar på denne bloggen. Huh, det inspirerer skikkelig mye til å forsette, det skal jeg bare få sagt. Kom'on! Hvis du først skal lese kan du vel kommentere også? Det syns jeg. Ja, er vi enige da? Fint :D

Er det lettere å kommentere hvis jeg stiller en del spørsmål, kanskje? Ok.

Er du flink til å pakke?
Hva skal du i sommer?
Har du blogg? Link?

Jeg vil ha litt fler blogger å lese, så hvis du vet om noen gode - eller har en selv, gi beskjed, og jeg er din nye faste leser! Hah.. Okeija.

2 kommentarer:

  1. jeg skal snart begynne å pakke, og jeg tar alltid for mye med meg! :D

    SvarSlett
  2. Jeg vil også til Spania!!

    SvarSlett